homosapiens Doğduğu günden beri beşiğinde yatırdım emerek uyuyor uyuduğu andan itibaren direk beşiğine koydum ama nerdeyse 3 haftadır ne zaman beşiğine koysam uyanıyor yanımda yatmak istiyor nasıl düzelir lütfen bi akıl verin 11 aylık kızım bu arada
yavrusununannesii homosapiens sakın alıştırma benimki 20 aylık 4 aydr bizle yatyr alıştı düzgün uyuyamyrz😳