Bebikooo bende aynı şeyi yılbaşı gecesinde yaptım çok sevdiğim gömleğini giydirmiştim eline mandalina vermiştim, hemen yıkarım çıkar diye düşündüm ama ne yaptımsa çıkmadı, ellerim titreye titreye çöpe attım, gözlerim onu mama kıyafeti olarak göremezdi çok seviyordum 😩🙂