Kızlar normal doğum yaptım doktorım 10 gün sonra kontrole gelmemi söledi ama iç dikişlerim vardı çatı muayenesi yapacak diye gitmedim aşırı korkuyorum. Çatala oturtup bakıyormuş hemde ultrasonlada bakyomuş. Her neyse ped taktığım için tahriş oldu mantarda olabilir tabi koku ve yanma var pişik gibi 18 gün oldu doğum yapalı ne yapcam ben çok korkuyorum alttan bakmadan muayene edilmiyor mu 😭