Svdanur AseLBebek26 rıca ederım marketlerde gelır bım sok faln ben soktan6parca 150 tl ye almiştim marketlerıde takıp edebılırsınız dişarlarda cok pahallı
Tugce AseLBebek26 ne marka düşünüyorsunuz? Şu an ikinci el piyasası uçuk. Ben de çok aradım en sonunda sıfır mantıklı geldi
AseLBebek26 Svdanur Evet dışarıda çok pahalı markete geliyormuş bi takip edeyim doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim 🌺
AseLBebek26 Svdanur memnun musunuz peki siz oyun çitinden ben tutunup kalkmasına yardımcı olur diye hem de içerisinde güvenli oynar diye istiyorum 11 aylık
ikiogulannesiii AseLBebek26 11 ayliksa bosverin bence benim oğluma 6 aylikken aldim simdi 15 aylik üzerinden tirmanip cikiyor tv unitesinin onüne koydum oralara ulaşmasin diye 😅 trenyoldan 700 e almistim
hllglck AseLBebek26 Bence 11 aylıksa boşa para vermeyin derim. benim kızım 10 aylık ama asla bir yerde tıkılıp kalmaz fıldır fıldır emekleyerek evi dolaşır 🤣 bir odanın içinde ona güvenli alan yapın daha iyi
Svdanur Cok memnunum 5 aylıkken donmeye basladı bı sure sonra cekyattan dustu sonrasında aldım ıcıne oyuncaklarla koyup oynattım o sırada işimide rahatlıkla yaptım
AseLBebek26 ikiogulannesiii çok hareketlendi emeklemiyir ama dönüyor tutunup kalkacağı pek alan yok bende acaba oyun citi işe yarar mı diye düşünmüştüm 🤔
AseLBebek26 hllglck emeklemiyor daha bizim ki tutunup kalkamaya çalışiyor bbende emin olamadım alıp almamayı 🤔