Morfrenk Evin35 4.ay atağındasınız, okuyun bir derim. Aşıyla alakası yok, süreç geçici.. Lakin inat edip tiksindirmezseniz👌 sakin olun, tokluk hissi oluşuyor
mummy Evin35 biz de yaşadık o sorunu mama içmiyor beni emmiyor memeyi görünce ağlıyordu meme reddi de en fazla 4. Ayda oluyor zaten dikkat edin yani mümkün oldukça emzirmeye çalışın bir süre sonra geçiyor
Ucansupurge Evin35 4. Ay aşısı da değilde asi öncesi böyle bir durum yaşadım atak döneminde olduğu için deniliyor genellikle uykusunda emzirdim canım duşta emzirdim. Emzik kullaniyorduk emziği vermiyorum artık sadece uykuya dalarken veriyorum sonra ağzından alıyorum normale döndü 🌺
mummy Evin35 net hatirlamamakla birlikte biraz sürüyor 2 haftadan fazla sürmüştü bizimki Zaten ufak tefek bir bebek her gören buyumemis diyordu bir de üstüne hiçbir şey yemiyordu baya canim sıkılmıştı ama düzeldi şükür pes etmeyin emzirmekten vazgeçmeyin meme reddi olabiliyor çünkü