22aylık oğlum emzik kullanıyor hala geceleri uyanınca takıp geri uyuyor
çama şu 2aydır zıvanadan çıktı emziği ağzına sokuyor tamamen yada ters şekilde ısırarak geziyor bıraksın diye tuza batırdım bu sefer tuza batırıp emmek istedi herşeyi denedim sizinkilerde böyle deli gibi mi takıyor emziği nasıl bıraktırdınız
bi bebeğin ağzında görse çekip alıyor