Kızlar bebeğim 7.5 aylık 2-3 uyku yapması gerekirken 4 uyku yapıyor saat kaç olursa olsun 5.uykuda gece uykusuna geçiyor uykusunu 3e düşürmeye çalışırken uyku düzenini bozdum 2 saate bir uyuyor eğer o saati geçerse gözlerini çok ovuyor ve uyut beni diye ağlıyor sizce 3 uykuya zorla geçirmeli miyim istediği gibi devam mı olsun bu düzen