ReisinKizi siz buzluğa böyle şeyler koymayan biri olarak baya merak ettiniz bu durumu, ben de buzlukçu olarak kendimce açıklayayım 😁 canım ne zaman isterse o zaman çıkarıyorum. Canım istediğinde şak diye poğaça yapamayabiliyorum. Poğaça yapmayı geç bazen tuvalete gidemiyorum 😁 bu yüzden pratik şeyleri, işimi kolaylaştıracak şeyleri severim. Mesela sakallı poğaça; şak diye yapamam yok içine peynir sür maydonoz bilmem ne. Bu yüzden yaptığım zaman fazla yaparım ve buzluğa koyarım. Lazım olduğunda çıkar peynir sür bilmem ben beş dk da hazır. Bunun dışında; kalabalık değiliz eşim ve ben bitiremiyoruz. Mesela kurabiye, bir ölçü yap nerdeyse iki tepsi çıkıyor. Buzluğa koyuyorum misafir gelmeden çıkarıyorum hemen erir zaten, gerekirse bir de ısıt bitti gitti. Neden sürekli mutfakta kek poğaça yapmakla uğraşayım ki 💁🏻♀️Mantı, sarma, karnıyarık için patlıcan, dolma bile koyarım. Yoğun bir gün geçireceksem veya canım yemek yapmak istemiyorsa veya onlardan yemek istiyorsa aşırı pratik. Mevsimsel olarak da mantıklı. Mesela kışın dolma biber almam, yazlık mis gibi çıtır biberlerden doldurur koyarım 💁🏻♀️