Afram96 Merhaba guZel anneler kizim 2ay 27gunluk. Boynu pisik gibi olmus et et ustune gelirde kizarir ya oyle olmus ne yaparsam gecer basina gelen varmidir😢
e-kubra Afram96 benim bebeğimde de olmuştu bende sudocrem pişik kremi sürdüm daha kötü oldu o yüzden o bebeğinizin cildine göre değişiyor
Afram96 syaby syaby mustelanin cicastela diye bir kremi var isilik oldugunda onu kullanmistim ve hemen gecirmisti ise yarar mi acaba o
Afram96 e-kubra sudocrem icin icerigi temiz degil diyorlar ben arastirmadim ama o sekilde bi tartisma gormustum kullanmadim bende hatta onerildigi halde
Afram96 e-kubra yok hayir pisik gibi dusunun kirmizilik var et et ustune gelir ya surtunmeden dolayi tam gidikla boyun arasi