Gizemmyigit Merhaba hanımlar, alerjisi olan bebeğinize deri testi yaptırdınız mı? Yaptıranlardan bilgi rica ediyorum. -nasıl yapılıyor? -ne kdr sürüyor? -bebeğinizin canı yandı mı? -son olrk fiyat nedir? Herkese şimdiden teşekkürler
Efkoca Toplamda 30 dk anca sürüyo benim oğlum o süreçte ağlamadı ilgisini başka yerlere çektik 6 aylıkken yaptırdım tabi bi sonuç alamadık biz bence bebeğiniz eğer küçükse boşuna deri testi yaptırmayın derim
Gizemmyigit Efkoca 8 ay 7 günlük.. durmaz diye korkuyorm, 5 aydır yanaklarda egzamamız var. 2 gündür sırtında kabarıklıklar çıkmaya başladı. Normalde hiç olmazdı, sıcaklardandr dedim ama alakası yok.. :(
Efkoca Gizemmyigit bizimkinde de kabarıklar oluyo egzama yok çok şükür bağırsak tepkimeli siz daha önce alerji doktoru ile görüştünüz mü peki
Gizemmyigit Efkoca Almanya’da yaşıyoruz biz, ordaki dr tipik egzama bu alerji ile alakası yok dedi test yapmasını söyledim yapmadı. Ama ben eminim alerjisi var
Esra4001 Benim bebeğimde 4 aylık egzaması var ayrıca sırtından alerji testine bakıldı besin alerjiside varmı diye ortalama yarım saat sürüyor canı yanmadı çünkü ağlamadı hiç teste herhangi bir gıdaya alerjisi çıkmadı ama daha sonra yumurta yediğimde kızardı gene yüzü yani test sonuç vermedi gibi gidiceğiz tekrar doktora . Ama verdiği kremler çok işe yaradı epey azalttı kızarıklığı canım
Efkoca Esra4001 küçük bebeklerde deri testinde dediğiniz gibi çıkmıyo , biz kanda verdik kandan da bi sonuç alamadık 🤷🏻♀️
Gizemmyigit Denizarya34 onlarca krem kullandık biz de hiç biri fayda etmedi. En son alerji hastanesinde verilen krem çok iyi geldi. Adı Elidel, belki duymuşsunuzdur
Esra4001 Gizemmyigit istanbul alerji ye götürdük doktorumuz Dost zeyrek normalde muayene 300 tl diye hatırlıyorum ama bizim sağlık sigortası olduğu için muayene ve tahlil için toplam 168 tl ödedik
Denizarya34 Gizemmyigit bebeğiniz kaç aylık 2 yaş üstü diyor bu kremde tamamen bitti mi egzamanız kortizon içeriyor dikkatli kullansaydınız bağışıklık sistemini baskılayıp kansere yol açıyor yazılmış yan etkileri çok güçlü üfff nasıl geçicek bu egzama
Gizemmyigit Denizarya34 evt 2 yaş üstü fakat dr onaylı bizimki kortizonlu değil cnm, özellikle dr uyardı kortizonlu krem kullanmayın diye
Efkoca Emziriyosanız diyet yapın bide son zamanlarda bebeğinize verdiklerinizi gözden geçirin biz testlerden bi sonuç alamadık belki siz alırsınız bebeğiniz bizimkinden büyük şimdiden çok geçmiş olsun
Gizemmyigit Efkoca çok teşekkğr ederim size de geçmiş olsn. 3 aydr kendi kafama göre diyet yapıyorm. Süt ve süt ürünleri, yumurta, çikolata, kuruyemiş, paketli gıda yemiyorum
Efkoca Gizemmyigit zeytin alırken de içeriğine dikkat edin içinde laktik asit varsa tüketmeyin süt alerjisinden şüpheleniyosanız laktik asiti araştırın bi :)