Fundiish hamıle kalınıyormuş ama onu yapmak cesaret ister az bı sezeryan agrısına dayanamıyoruz bız komple yarını alıyor lar ve özel bölgenın üst tarafını komple dikıyorlar boydan boya yenıden gobek delıgı yapıyorlst ve synı sezeryan gbı ufak bı sogukta sancı olucak ve dikiş izlerı duruyor dahasıda ben sezeryan oldum bazen dıyorum dikişim açılır mı dıye korkuyorum.