2bebislianni 3 yaşındaki çocuğa da zaten kontrollü şekilde izletebilirsiniz ki, o yaşa geldiğinde bende kontrollü şekilde başlayacağım. Benim kesin sınırım 2 yaş, özellikle önemli çünkü beyin gelişimi açısından. Tv izletmiyorum demek ömür boyu çocuğu tvden sakınmak demek değil ki. Neticede teknoloji çağının bebeleri. İllaki maruz kalacaklar. Kalıyorlarda. Ben şimdi televizyon izletmiyorum ama telefondan ekran göstermeden şarkı açıyorum dans ediyoruz. Bende teknolojinin bu imkanından faydalanıyorum şimdilik..