Mom5441 bir arkadaşımın kızı ne avent tutmadı bibs aldı onu da tutmadı😅 bazısı sevmıyor.benm kızım doğduğundan beri bibs . Çok bağımlı emziğe .çok meme reddi yaşadım bu yüzden . 17 aylık olcak nerdeyse gün ıcınde ağzında sürekli alınca ağlıyor. 2.çocukta asla vermem emzik 🥲