1ben1eymen İlk defa kaşık maması deneyeceğim. Pişirilmeden yapılıyormuş sanırım. Sütümü sağarak verdiğim için kaşık mamasını da su değil de kendi sütümle hazırlasam olur mu? Kullananlar bilgi verirse sevinirim. Nasıl hazırlıyorsunuz?
Deletedmom0099 1ben1eymen suyla hazırlıyorum ama anne sütünü hiç bilemedim zararı olacağını düşünmüyorum ama ölçüye göre değil göz kararı yapın katı olur yoksa süt daha yoğun olduğu için ben biberonda yapıyorum 1,5 yasındaki kızıma
MesNes 1ben1eymen kaşık maması suyu sıcak gibi oluyor siz anne sütünü ısıtınca değer kaybedecek boşuna yapmayın bence
Danerys 1ben1eymen hippin formül mamayla yapılanı var. Onu anne sütüyle yapabilirsiniz. Ancak diğer tüm kaşık mamaları hatta hippin diğer kaşık mamaları suyla yapılır çünkü içerisinde süt var
1ben1eymen MesNes Sütümü sağarak verdiğim için biberon içindeyken sürekli ısıtıyorum ki ben zaten 8 aydır. Biberonu sıcak suyun içine sokarak 🤔
1ben1eymen MesNes Sağdığım sütü buzdolabına koyuyorum veya buzluga koyuyorum. Vereceğim zaman biberon içindeyken sıcak suya koyuyorum yani. Kaşık maması da da önceden biberon içinde sütü ısıtabilirim diye düşünüyorum
Danerys 1ben1eymen https://www.babymall.com.tr/hipp-hipp-organik-pirincli-ek-gida-kasik-mamasi-200-gr-p-20966 https://www.babymall.com.tr/hipp-hipp-kasik-mamalari-organik-tahil-bazli-ek-gida-5-tahilli-200-gr-p-20967 bunları anne sütü ile yapabilirsiniz
Zeynep-alya 1ben1eymen verebilirsiniz bana doktorum sölenişti bende sağdım 6 ay boyunca hip in kaşık mamasını kullanmıstım ben kendi sütümle
YadeKaradag 1ben1eymen Ne kadar doğru bilmiyorum ama kızım çok seviyor hünnap bebek bisküvisi, yumurta sarısı yarısını bir kasede ılık suyla eziyordum sonra kaşık mama yı ekleyip ılık suyla kıvam veriyorum bazen yemek yemediğinde yumurta yerine muz koyuyorum.
1ben1eymen MerveAlaca67 Tam olarak kaç kaşıkla yapıyorsunuz kıvamını nasıl ayarlıyorsunuz anlatır mısınız acaba