Ayayse 48gunluk bebeğim var dün gece çok kustu doktora götürdüm biseyi yok dedi ama şimdi de emer emmez çok fazla kaka yapıyor normal mi kakası yeşille sarı renk arası bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Nislina Ayayse öncelikle geçmiş olsun canım daha bebeğin küçük kakasını fazla yapması normal ishal olmamasına dikkat et tatbiki anne sütünden dolayı sarı. Veya yeşile dönüyor kusması da midesini büyütüyor olabilir kusarken sütü çürütülmüş mü kusuyor canım
Nislina Ayayse sancısının çok olduğu dönemdesin canım süt kesikse korkma sindiriyor demek fazlasını atıyor emerken ağlamasının sebebi sancısı olabilir çünkü en sancılı süreç