Simra Kizlar benim oglum asiri su iciyor arastirdim da diyanet fln diyor hamsire olan anneler geya bilgili anneler beni aydinlatabilir mi
Balkupum2505 Simra internetten arastirdiysan kesinlikle her seyin en kötüsü yazar bosuna pskolojini bozma derim.. benim oglumda cok icer ki doktor suyu sevmesi icmesi cok iyi bisey demisti
Dijvar Balkupum2505 instagram da güncel anne diye bi doktor var Elif pınar çakır bi bakın isterseniz günlük içmesi gereken su miktarı var. Su Iyidir desek de onun da fazla zararlı
Balkupum2505 Dijvar 1_3 yaş için 1 yada 1,5 lt nornal dedi doktorumuz yazda tabi daha cok iciyo 2yi buluyo tutupta 2 yasindaki 3 litre icerse gabiki zararli
Simra Balkupum2505 yani gunde 3 litreye variyor yani dk basi su istiyor dk basi yemkten snra yemekten once ymkte yani su icmesi iyi tabiki de asirisi zararli bi soruyum deidm