28 günlük bebeğim doğduğundan beri çok az kaka yaptı 4 5 günde bir yapıyor. Gaz sancıları var zinco kullanıyorum. Meme-mama şeklinde gidiyoruz sma kullanıyodum gazdan dolayı hipp deniyim dedim bugün başladım. Bebeğimin poposuna zeytinyağıyla uyarı verdim biraz kaka yaptı ama çok zorlanıyo. Yarım kaşık zeytinyağı içirdim bir kaşıkta mamasına attım yine bana mısın demiyo. Ağlıyo sürekli üzülüyorum yok mu bunun bi çözümü?