Kızlar bebeğimde adeno virüsü çıktı 1 hafta önce 3gün hastanede yattık düzeldi dedim şimdi ateşi var 37.5 37.8 arası oynuyor düşüyor bazen 36 oluyor diş belirtisine baktım ishal ateş diyor dünden beri 3. İshal yapışı afedersiniz koyu turuncu rengi önceden diş etine baktıgımda düzdü şimdi belirginlik görüyorum ama beyaz değil diş mi bilmiyorum bunlar diş yüzünden mi yoksa hastalıktan kurtulamadı mı bilenler cevap verirse sevinirim