Esen3535
Hamak benim için kurtarıcıydu gerçekten kolik bı bebek oldugu içinde çok rahat ettik doğumundan 5. Ayına kadar gunduzleri hamakta uyudu hep 👌geceleri sadece beşikte uyuyodu. 5 buçuk aylıkken dönmeye başladığı için tehlikeli olacağını düşündüğüm için kaldırdım hamağı ve artık gece gündüz beşikte yatıyor hiç zorlanmadik hamağı aramadı şuan 8 aylık 👍