yareninannesi888 Bu ayakkabıyı anka modelinden daha çok beğendim ama anka olanlar daha yumuşak diyorlar çok fark eder mi acaba ilk adım için
BirAlparslanAnnesi yareninannesi888 bende bekleyeyim burada anla modelini almıştım ben bebeğime çok kullanamadık ayağı az etli topak olunca 1 ay sonra girmedi içine🙈😂 şimdi araştırmadayım bendeee
yareninannesi888 BirAlparslanAnnesi kaç no almıştınız acaba ben bir türlü ölçemedim ayağını 1 dk durmuyor çorapta giydirecegim için 21 alayım diyorum ayağı etli bizimkininde
BirAlparslanAnnesi yareninannesi888 o zaman aldığımda 1 no büyük almıştım 20 almıştım yani 9 aylık falandı 10,5 aylıkken giyemedi🙄🙄🙄 şimdi 13 aylık araştırıyorum bakalım daha yürümüyor zaten yürücek inşallah 😂😂