Eslemsura Kızlar 2 gündür kemiklerim sızlıyor gözlerim ağırıyor üşüyorum ama ateşim yok esim de bugün öyle oldu grip mi bu koronq mi anlayamadık bizim gibi grip olan var mi
Canss3535 Eslemsura bende böyleydim koronyken ateş yoktu bnde de gözlerimi sağ yukarı sol yukarı filan yaparken hep ağriyordu. Belim başım eklemlerin.. İnşallah ddgilsinizdr geçmiş olsun
Zekimurendebizigorecekmi Eslemsura çok yakın belirtileri var. Toplum içine karışıyorsunuz bence test yaptırın çevrenize bulaştırmamış olurusnuz pozitifseniz
Smnl Eslemsura corona olduğunuz zaman hiç arada kalmıyorsunuz aha bu corona diyorsunuz cünkü hiç bir şeye benzemiyor. Ben corona geçirdim ancak hiç ateşim olmadı. Grip mi corona mı diye arada kaldıysanız gripsiniz
Eslemsura Canss3535 ya kimsemiz yok burda çocuğumuz da küçük . Böyle devam ederse gece gidip test olacz
Eslemsura Zekimurendebizigorecekmi çalışıyor da orda da yok zaten bugün iyiyix çok şükür sadece burnumuz tiklali o kadar
Emiryigit Eslemsura gecmis olsun ben korana oldum hic atesim olmadi suanda uc gundr hastaym atesimde oksurugumde var gribim
Busrapolatt Eslemsura aynı belirtiler vardı bizde de birde ateş titreme mevcuttu iki kere test yaptırmamıza rağmen negatif çıktı büyük ihtimalle domuz gribi geçirdik aklımıza sonradan geldi.. evde kendi imkanlarımızla bir haftada atlattık. Çok zor bir süreç geçmiş olsun 🙏
Sedakcby Eslemsura griple covit artık çok karışıyor. Grip bile olmussaniz covit gibi dikkat edin teması kesin herkesle ve test verin mutlata. Çok geçmiş olsun..
RuyasMom Eslemsura geçen gün abimin de böyleydi kemikleri ağrıyordu halsizdi dün testi pozitif çıktı siz bir test verin çok geçmiş olsun