Aselinannesiiiiiii Arya-01 benin suan bebeğim 5 buçuk aylik kendi.kendine sağa sola.donuyo artık ilk doğduğu sıralar sağ sol yatiyorum simdi kendi nasıl isterse öyle.yatiyo🥰🤣
Aselinannesiiiiiii Arya-01 o artık belli aydan sonra sen nasıl yatirsan bile nasıl rahat ediyorsa oraya doncektir canm😊uyanıkken sırt üstü yatır oynasın yüz üstü yatır kac aylik tabi burada bebeğiniz
Kuzeybabyy Arya-01 bebekler sırtüstü yatırılmalı başı sağa veya sola dönük. Yatağa eğim verebilirsiniz kusmasından korkuyorsanız kaç kere şahit oldum oğlum kusardı ağzından akardı bir kere yan yatırdım yüz üstü dönmüştü birdaha asla yan yatırmadım
Arya-01 Aselinannesiiiiiii 3 bucuk ayligiz başını falan döndürüyor gündüz sırtüstü yatırdım da gece hep sağ sol şekilde artık sırtüstü yatabilir heralde
irva Arya-01 Anladım canım.Benim oğlum hep sırtüstü yatardı.Yan çok nadir.Zaten 3.5 4. Ay arası da yüzüstü dönmeye başlayınca hep öyle yattı.
Aselinannesiiiiiii Arya-01 öyle devam et can yine sağ sol zaten belli aydan sonra kendi kendine donecektir🥰
Aselinannesiiiiiii Kuzeybabyy öyle çok degl degl canm yani arkasına havlu gibi biseyle destek verebilir kafa yapıları şekilleri bozuk oluyo zaten dönmeye başlayınca öyle yatirilir dediğin gibi
-erCansu- Arya-01 ay aslında yan yatırmak daha tehlikeli yüzünün üstüne döner falan allah korusun yanı reflu yatagı gibi eğim verebilirsin kafası yan dursun kendi dönmeye başlayınca istediği gibi yatar
Sznmre Arya-01 oğlum 2 aylık sadece ilk 15-20 gün yan yattı sonra hep sırt üstü reflü yatağında robot gibi yatıyır başını sağa sola çevireyim diyorum asla rahat edemiyor myke dümdüz yatıyor🙄
Kuzeybabyy Sznmre üç ay reflü yatagında yatırdım bende baktım rahat edemiyor beşiğinin baş tarafına sağ sol ayaklara üçer kitap koyduk reflü yatağı yaptık başı yukarda oldu yavrum rahat rahat uyudu sizde yapın isterseniz
Purpura26 Arya-01 Sen yatıra bildiğin kadar sağa sola sırayla yatır bir süre sonra istesende yatmıyor zaten kendisi istediği şekli alıyor
Leonmom Arya-01 beneğinizi ztn sırt üstü yatırmalısnz kafası sağa ve ya sola dönük olcak şekilde yan yatırmak ani bebek ölüm riskini arttırıyormuş (doktor söylemişti) bnde hep kusmasından korktğmdan yan yatırırdım düzelttm