Kızlar sezeryan ile doğum yapalı 20 gün oldu hiç kanamam olmadı , ilk 1-2 gün leke gibi geldi sonra hiç yok gelmedi başına böyle bişey gelen oldu mu doktora dikiş aldırmaya gidince çok ilgilenmedi gibi geldi kanama hiç yok dedim normal dedi ama bana normal gelmedi de bir sorayım dedim