Kızlar ya ben kızıma ilk doğduğunda hipp kullandım aşırı gaz yaptı ve kilo aldırmadı sonra Aptamil e geçtim oda kusturdu sonra sma kullandım gaz yaptı gibi Bebelac Gold kullandim 1 haftadır oda kızı kabız yaptı ve tadını beğenmedi galiba içmedi kustu hep geri Sma geçtim onu severek içiyor ama gaz yapıyor işte sürekli de mama değiştirmek istemiyorum kızın midesi alt üst olacak ne yapsam bilemedim