İyi akşamlar arkadaşlar iyice çaresiz kaldım 10aylık oğlum ne uyku kaldı ne düzen 2 2bucuk haftadır sürekli geceleri uyanıyor cok sık 3 4 gündür de aşagı yuksrı uyuduktan 2 saat sonra çığlık çığlıga ağlıyor sakinleştiremiyoeum kucagıma aldıgımda kendini itiyor zor sakinliyor konusuyorum öpüyorum ama nafile ne yaptıysam sakinleştiremiyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu ?