Nur76 Kizlar evim gayet sicak 25 derece falan 22 dereceden asagisini görmez yani en kötü bebgimi gece uyurken nasil giydirmem lazim 2 bucuk aylik oglum uzerine ne ortmeliyim acemi anneyim biturlu su giyim konusunu cozemedim
Tugcesilam Nur76 kizim 2.5 aylikken altina ince picama zibin gibi birde picama takimi giydiriyordum ben bebekliginden beri corapsiz yatiririm halada ole yatiririm bnmde ewim 24.25 dereceydi
irva Nur76 O aylarda sadece zıbın ve alt üst takım çoraplıda asla yatırmadım.Belli bir zamandan sonra da uyku tulumuna geçtim.
Hilal-95 Babykuzey bende aynı şekılde yatırıyorum ama kilotlu corabıda var🤣 evim 24 derece genelde ama sankı üşütür hasta ederım korkusu oluyo içimde 2 aylık bebeğim
Nur76 Miraaa123 ama gece uyurken okadari buluyo yatak odan salona gore daha küçük oldugundan bide gece lambasi yaniyo oda acayip ısıtıyor odayi
Nur76 Babykuzey bende corap giydiriyorum ama sizi duyunca cok fazla giydirdigimi farkettim ben iki pijama 1 corap usttende bir zibin bir basi bide ince penye yeleklerden giydiriyorum uzerine bi el ormesi battnaiyem vsr yumusak ama oyle aşırı kalin degil onu örtüyorum cokmu🙄🙄
Miraaa123 Nur76 bizde de 24 biraz geçsin hemen belli ediyor sıcaklık odanın kapısını açıyorum hemen dereceyi düşürüyorum biraz çok sıcağa da alışmasını istemiyorum o zaman üzerini cok kalın bişeyler örtmeyin bence
Kuzeybabyy Nur76 bebeğim iki aylıkken ince iki tane pijama altında uzun kollu zıbın üzerine pijama üstü ayağa çorap üzerine yorgan bu kadar 🥰
Babykuzey Nur76 bende ilk doğduğunda sizin gibi giydiriyordum. Doktor görünce çok kızdı. Lahana bebek gibi kat kat giydirirseniz bir ayda bronsit olur dedi. O günden beri hep ince giydiriyorum. Bir de havluyu sürekli ıslatıp petek üstüne koyuyorum oda da buhar yapsın diye
Miraaa123 Nur76 çok fazla bence Nur76 çok fazla bence canım yelek hiç giydirme ben yelegi uyanınca giydiririm
Nur76 Miraaa123 evt bende kapigi acip havalandiriyorum sicaga alissinda istemiyorum ama hasta etmekdende korkuyorum 1 pijama sanki cok ince olur gibime geliyor 2 imce pijama giydiriyorum oyuzden usttende bi ince pemye yelek sadece fazladan bazen sabaha karsi serin oluyor
Babykuzey Miraaa123 bende uyanınca ince bir yelek geçiriyorum. Özellikle erkek bebekler kalın giyinmeyi hiç sevmiyor
nelmali Nur76 25 derecede giydirmiyorum direkt 😅 alt ust pijama icine sifir kol zibin corapsiz bir muslinle 25 derecedw gayet guzel uyuyabilir 22 civarina duserse ki daha iyi olur düşmesi muslin yerine penye/pazen battaniye kullanabilirsiniz bebekleri fazla giydirmek hasta eder
Sena_i Nur76 eğer çok küçükse ayaklı tek tulum giydirip penye battaniyeyle örtmek yeterli olur. Biz çorabını çıkarır tek tulum giydirirdik hafif serinlik varsa daha kalın battaniye örterdik. Bizim şimdi büyüdü çoğu zaman atletle yatıyo yorgan altında ☺️