angel_medine06 Merhaba arkadaşlar bnm bebeğim şuan 7 aylık biz 5 aylıkken bi kabızlık yaşadık 2 hafta fln yapmamıştı Dr bize duphalac verdi bize iki hafta düzenli olarak kullanmamızı söyledi bnde 2 hafta kullandık ve faydası gördük iki haftadan sonra bebeğim kendiliginden yapmaya devam etti.Ek gıdaya geçtik ara ara kakasını yine yapmadı şişenin içinde az bişey vardı bnde kaka yapmadığı zmnlarda verdim ve yaptı. Şuan sıkıntımız şu kaka yapmıyor 3.4 gün fln yapmıyor bol su içiriyorum kuru kayısı veriyorum incir fln fayda etmiyor zeytin yağ deseniz aynı şekilde oda fayda etmedi masaj flnda yapıyoruz yine aynı . Birkaç gün önce sabah aç karnına ıslattıgim kaysıdan verdim öğle. Yaptı digersi gün tekrar aynı şey verdim bu sefer 3 gün fln yapmadı yardımcı olur musunuz ?acaba suruba alışmış [olabilirmi.?bu arada sabh akşam 5 ml verdim ecz öyle demiş
Momnurse angel_medine06 Alışkanlık yapmadığını söylüyorlar bende dulcosoft kullanmıştım.Bende de aynı sorun var canım kızımda hergün kefir içir gerçekten işe yarıyor yada enterogermina kids kullanabilirsin.
angel_medine06 Momnurse kefirde verdim cnm ama nafile işe yaramadı Çarşamba hastaneye gösterecem bakalım ne diyecekler
Momnurse angel_medine06 Çok iyi anlıyorum canım seni benimde aynıydı hatta çatlak oluştu poposunda dulcosoft kullandık 1ay enterogermina başladık düzeldi sonra.Şuan hergün kefir içirmeye çalışıyorum enterogermina veriyorum bunları yapmasam o gün yapmıyor yada sert yapıyor.En iyi tedaviyi doktorum belirler umarım düzene girer kısa zamanda.
angel_medine06 Çok cnm sıkılıyor bu olaya aşırı takıntı yaptım şurup vermeden 4 gün durdum ama yinede yapmadı
angel_medine06 Momnurse inşaallah cnm aslında tuvaleti sert te değil yumuşak ama nie yapmadığını anlamıyorum
Elifminakul Su tüketimi nasıl bebeğinizin ? Lifli şeyler vermeye çalışın . Bizde iki üç gün kullandık . Gün kurusu , armut , balkabağı vb vermeye çalışın . Herseyden önemlisi su tüketimi dedi Dr .