Merhaba arkadaşlar bebeğim kronolojik 13 aylık düzeltilmş 11 aylık kg 7400 boyu 74 cm doktorumuz kg düşük ek gıdası yok denecek kadar az yiyor hipp mama kullanıyoruz onu da tek seferde 90 ml zorla şarkı falan ekran bakarak (istemesemde) içiyor doktor kg düşük dedi infatrini mama yazdı kullanan var mı faydası zararını gören var mı yardımcı olursanız sevinirim