Ayselirem1 Kızım 4 ay 16 günlük memeyi normalde çok sever ayrılmak istemez 4 ay açısından sonra memeyi ağzına vermeye çalışınca basıyor çığlığı normal mi bu durum sütümün tadı falan mı değişti yoksa
_-annee Ayselirem1 bizde 4 ay 15 günlük’üz mama ile besleniyoruz 4. Ay aşısını olduğumuz gün demir damlasına başladık ne mama yiyor ne gece uykuları var bütün düzenimiz alt üst oldu bende ya aşıdan yada demir damlasından diyorum
Snowglobe Ayselirem1 gelir şimdi atakçılar😂 yatarak emzrmeyi deneyin. Zorlamayın. Mutlu anını kollayın.
Alyaprenses Ayselirem1 4. Ay atağı bahsettiğin canım geçecek az kalmış zaten aynısı bizde de oldu atak bitti ağlama bitti 🤣
eylusko_ _-annee ayy bizde bugun demir damlasina basladik . doktorum 1 2 damla ver alerji olabilir alisma suresinde dedi ben 4 damla verdim surekli kaka yaoiyor hic uyumuyor . ocean kullaniyoruz bu arada
Ayselirem1 _-annee biz sadece emiyoruz aynen bende başladım aynı durumdayım biran önce geçsin bu durum
Evin35 Ayselirem1 benimkide bıraktı zar zor veriyorum. Zararlı mı bilmiyorum ama göğüs ucuma tatlı şeyler sürerek emziriyoruö asla emmiyor başka türlü ve aşıdan sonra böyle oldu
Alyaprenses Ayselirem1 atak haftası hesaplama yazınca netten bakabilirsin orada net gözükür biizim atak 4 ay 20 günlükken falan bitmişti ama en doğrusu hesaplaman her bebeğin tarihi farklı olabilir
Evin35 Ayselirem1 aşıdan olduğunu yazılanlardan sonra anladım çok zor geçiyor bilen var mı tahminen ne Zaman geçiyor