Benimde oldu canım hatta baya intihap akıyordu bastırınca kantoran yağı sürdüm peçeteyle sardım bantlarım birkaç saat öyle bekledi çıkarttığında intihapı çıkıyordu yumuşadıkça temizledim baya tekrar ettim bunu yapa yapa batık olan tırnak çıktı canım bi kaç ay uğraştırdı ama en sonunda düzeldi