Benim ilk gün çok zor geçti tüm gün boyunca üç defa çişini yaptı her gün iki defa kaka yapan çocuk bugün yapmadı ama hiç bez bağlamadım yine de uyurken de bağlamadım gündüz yapmadı uyanınca götürdüm çişe yapmadı tabi sonra gitti çadırının içine yaptı 😂alıştırma kilodu aldım kıyafet yıkamamak için çok zorladı beni 🤦♀️