Kubrazra1408 Merhaba Arkadaşlar kızıma 2-3 gündür yeni ek gıdaya geçtik kabız oldu kızım çok zorlanıyor yaparken altını değiştirken baktım çok zorlandığı için popo deliği kanamış ne yapmalıyım bana yardımcı olur musunuz lütfen🙁🙁
Sucukluyumurtaa Kubrazra1408 suyunda hep kayısı olsun. Birde kayısı haşlayıp suyunu verebılrısınjz. Kayısı kurusu tabı😃
Tazeanneg Kubrazra1408 bizde sizinle aynı durumdayız poposuna krem sürün orayı yumuşatsın en azından yara olmasın ben öyle yapıyorum kuru kayısı yı suya ıslattım hem suyunu icirdim hem kayısıyı blender dan geçirip yedirdim. Bide 1 yemek kaşığı yulaf ezmesini 1 bardak suda pisirdim içine elma rendeledim oda kabızlığı geciriyormus dün bunları yaptım aksama yaptı bugünde yaptım henüz yapmadı
Katy Kubrazra1408 olgun yerli muz miniklerinden alırsanız kabız yapmaz. İthal yesil olanlar kabız yapabılır. havuc armut elma bunlar tuvaletini rahat yapmasını saglar. Veya kimyon suyu verin. Yda 3 tane kayısı haslayın suda blenadırdan gecırın o sekilde verebıılırsınız
Saafie Kubrazra1408 Tadımlarsmn şuan ben muzu en sona bırakmıştım kabiz yapiyr diye.. bazi yiyecekler var bağırsağa iyi geliyor mesela armut diyorlar bir kaç tane daha var onlara bak
CerenCyln Kubrazra1408 bir tatlı kaşığı zeytinyağı içirin günlük bir de karnına masaj yapın, su da içirmeye dikkat edin.geçmiş olsun
Kubrazra1408 CerenCyln Su içiriyorum ama zeytinyağı vermiyodum yediklerine koyuyorum diye zeytinyağı da veriyim o zaman