nazbalim geçen hafta biz de yeğenim ve eşiyle görüştük, birlikte arabaya bindik, bebeğimi öptüler sevdiler, ertesi gün covid çıktılar ama çok şükür bugün 8. gün bebeğimde bişey çıkmadı, kendimden şüphelenmiyodum çünkü 2 yıldır teması öpüşmeyi, tokalaşmayı vs. bıraktım, sizde de varsa yarın bi belirti verir mutlaka 5. günde genelde çıkıyormuş, inşallah bişey yoktur , geçmiş olsun🥰