Deletedmom789 Ruhumsen ben beğenmedim, beyazlar grileşiyor resmen. Temizlemiyor asla. Temizlemediği için de kıyafetinizi giydiğiniz gibi ter kokmaya başlıyorsunuz. Çarşafların üstü tozlu tozlu kalıyor
Userqq İlk ciktigindan veri kullaniyorum boron çok güzel tabi beklentide önemli kokusu yok 60 da yıkıyorum az biraz renk solduruyor beyazı grilestiriyor ama benim için içeriğin kimyasal olmaması
Ruhumsen Userqq kız renkler falan soluyorsa yazık olacak kıyafetlere. Bide üstünü okudum saf sabunla dediğin gibi içinde katki faln yok herhalde
Userqq Ruhumsen aman solsun ya ne olacak tersten yıka dikkat et canım hani takıntım varsa öyle şeylere benim hiç yok belki yüksek derece de yapmış olabilir ama