Meyram_ Kullanıp memnun kaldığınız ilk adım ayakkabıları hangileri kızım yeni yürümeye başladı botlari var onlarla zorlanıyor hem hafif olsun istiyorum hem sıcak tutsun ayaklarını
Semra0716 Meyram_ merhaba ben oğluma Vicco markasının ayakkabilarını kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
kivancnhl Meyram_ ben henüz almadım ama derin bir araştırma yaptım kesinlikle önerilen ve sağlıklı olan vicco ilk adım ayakkabısı
Meyram_ buselidunya vicco bakıyorum ben de tabanı yumuşak tek cırt cirtli olan bir model var renk renk o mu bahsettiğiniz, biraz ince gibi geldi bana ama kullanışlı mı ısıtıyor mu
MesNes Meyram_ vicco ilk adım ayakkabısı çok güzel giyimi kolay hafif kış için çok uygun olmasa da botları da aynı markanın çok hafif ve güzel
arkeologolcam Meyram_ Vicco marka kullandık ilk adım ayakkabısı aynı markanın botunu da aldık çok rahat