Selam güzel anneler kaç gündür hastane hastane kosturuyorum ünv ve devlet hastanesi hiç bir şey yapmadılar bebeğime. Oğlumun ağlarken dahi sesi çıkmıyor artık sesi kısıldı tonton oksuruyor bugün özel klinige gittim son care olarak doktor cigerlerinde de hırıltı başlamış muhtemelen cigerlerinde virüs var dedi azeltin ve buhar verdi azeltini 4 gün kullanıcam geçmezse hastaneye yatiracakmis ama ben bugün azeltin verdiğim de oğlumu zor uyandırdım sersem etti ilaç bu şekilde yaparmi acaba lütfen içimi ferahlatin çok endişe ediyorum ağlamaktan gözlerim yanıyor artık