sariKizim_akKizim evet takibi çok faydalı. Etrafımızda b12 eksikliği çok olduğu için çoğu insan aman herkes de var diyip umursamıyor ama ciddi hastalıklara sebebiyet veriyor . Benim annemden örnek vereyim her sabah baş dönmesinden yataktan kalkamıyordu göz içleri sararmış başlamıştı doktora gitti lösemi olabilir demişlerdi düşününki bir vitamin eksikliği kan değerleriyle ne kadar çok oynamış sonrasinda detaylı tahliller yaptırarak b12nin hiç olmadığı farkedildi . Dodex kullandı inan bir hafta da kendine geldi . İnşallah sana da şifa olur . Yaklaşık 1 yıl oldu bu durum yaşanalı ve her ay düzenli olarak dodex yaptırıyor. Şu an çok iyi .