Maalesef bir çok anne gibi işime geri dönmem gerekiyor. Kreş konusunu doktprumuza danıştım durumu olan veya mecbur olanlara sordukları taktirde öneriyorum hele ki pandemi sürecinde, sürekli evde kapalı kalan bebek ve çocuklar için çok daha iyi oluyor gelişimleri açısından dedi. Ama siz tecrübeli annelerinde fikrini almak istedim