Dido10 Kızlar merhaba oğlum 2 ay 1 günlük şuan 2 numara kullanıyorum ama bacak kısımlarını sıkıyor 1 beden büyük mü almalıyım siz neye göre bez bedenini değiştiyorsunuz
Minnaktospik Dido10 hangi marka kullaniyorsunuz? Bezlerin uzerinde yazan kilaya gore kullaniyorum. Oglum 23 aylik 13 kilo sleppy extra 5 numara aliyorum. Sleppy natural bez hep iz yapiyor hangi numara olirsa olsun
Mom5441 Dido10 canım benim kızım 2 aylık, 6 kilo şuan.Biz sleepy natural 4 numara kullanıyoruz 🤭Biz kiloya ve bacaklarındaki sıkma izine göre değişiyoruz.Şuan 4 numara da çok rahat kızım.Sızdırma,sıkma vs yok .Tam kavrıyor
Bebegimm1 Dido10 vucuduna gore degistiriyorum kilosuna gore kullanmiyorum kimi marka kucuk beden oluyor bacak kismi veya gobek kismini sıkıyor iz yapiyor ona gore bedenini ayarliyorm
Tahan Dido10 benım kızımda 2,5 aylık sleepy natural 3 numara kullanıyorum 5100kg. Bı tık buyuk olmasından bısey olmaz sızmaz bebek rahat eder ama cok yapışmaması gerekıyor
S_x_w Dido10 iz yapıyorsa bir beden büyük deneyin sızdırma vs olmazsa devam edin..ben iz yaptıkça değiştirdim asla üstünde yazan kilolar tutmadı..her çocuğun beden gelişimi farklı oluyor çünkü..şuan 12 kilo çocuğum 6 numara kullanıyorum çünkü 5 küçük geliyor üstelik bir marka değil birden fazla marka denedim 5 no küçük oldu🤷🏻♀️
Evrim1906 Dido10 kiloya göre alıyorum canım 15 aylık 12 kilo falan 5 numara kullanıyoruz molfix ve prima da ama bazı markaların kalıpları küçük mesela sleepynin kalıbı gerçekten çok küçük
Betlcelik 0267 çocuğun vücut yapısına göre değişiyor demekki 10 gün önce 4200 gramdı oğlum 1 numara bez hala bantlar üst üste gelicek neredeyse hafif gevşek bağlıyorum bu sefer çıtçıtlı badi olmasa çıkıp gitcek
Senemmm11 Dido10 ben hep kiloya göre alıyorum. Şuanda 4 çok küçük 5te çok büyük geliyor. 4+ kullanıyoruz. Sizde kilosuna göre karar verebilirsiniz
Senemmm11 Dido10 acemiliktende oluyor tabi zor geliyor insana kafası karışıyor falan. Kaç kilo şimdi bebeğiniz
Dido10 Betlcelik ilk doğduğun da 1 numaraydı 1 aylık olduğunda 4.300 dü 2 numaraya geçtim şimdide 3 numara aldım 5.400 kilosu