Kızlar 4 gün oldu doğalı dün akşam ilk kontrol için hasteneye gittim 39 hafta dogdu kızım sarılık dan süphelendiler kan tahlili verdik %9 cıkdı sınır %15 miş 3 gün sonra tekrar gelin dedi yükselirse gidişat ne olur diye sormaya korkuyorum. Bujun yanı sıra zor uyandırıp emziriyorum gün içinde böyle geceleri daha cok uyanıyor acaba sarılıkdanmıdır yoksa kendisimi uyumayı seviyor bilmiyorum cok stres yaptım bebekleri sarılık geçiren varsa yardımcı olurmu sunuz