Deletedmom636262 Evet şükür iyiyim canım bir seneye yakın kullandım ilaçları. Aslında eşim geceleri çalışırken daha tedirgin oluyodum bunlar da benim korkularımı tetikliyodu en son patlak vermişti artık. Şükür şimdilik gece çalışmıyo ama senin eşin de polisti sanırım ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyo işte.