g0707 Kızlar merhaba ; bebeğim 1 aylık oldu ama doymuyor mu anlamadım sürekli emmek istiyor deliriyor meme gelene kadar acaba doymuyor mu ki diyorum mama vermemiştim hiç .. ama doymasa her bezi çiş ve kakalı olmaz heralde demi her bezi öyle ..
daisymomm g0707 ilgi istiyor olabilir, sizi istiyor olabilir, teninize dokunmak istiyor, sıcklığınızı hissetmek istiyor olabilir, kendini güvende hissetmek istiyor olabilir canım
Cinarefe g0707 ya bende öyle zannediyordum bezi de gayet dolu geliyordu doymuyor sanıp mama verdim. Karnını şişirdim gazında duramadı çocuk. Doktor çok yediririm için olmuş demişti aklınızda kalsın. Doyduğunu bezden anliyoemusun. Sanirim 4 kere elu cişli bez aliyorsun günde doyuyormuş
Mucizemm09 g0707 benimde aynı canım. sütümde geliyor ama hep emmek istiyor. Normal diye duydum ilk aylar emmek istemesi aç olduğu anlamına gelmiyormuş. Senin kokunu istiyormuş yada bir sıkıntısı varsa da isterler. Dikkat ediyorum mesela gazı varsa ağlıyor emmek istiyor. Galiba emince sancısı geçicek sanıyor 😄
Esmis Benim de bir haftalık bebeğim aynı şekilde. Saatlerce emzirsem emer. Her seferinde canım acıyarak ben çekmek zorunda kalıyorum memeyi . Doydugunu bilmiyor mu acaba