Merhaba arkadaşlar. Oğlum 36+1 de doğdu şuan 8 ay 21 günlük. Tek başına oturabiliyor oyun oynuyor oyuncakları ile. Ama bazen düşüyor sağa sola doğru . Ne bi emekleme isteği var ne de bi yüz üstü yatma. Bu düşmeden oturma ne zaman başlar. Ve bana önereceğiniz oyun/ aktivite varmı? Gelişimi için?