blue5 Raymayfalitikoo Gecmis olsun. Hemen sivi tüketimini arttirin. Kekik cayi bogazima iyi gelmisti benim. Emziriyorsaniz doktorunuza danisin.
Raymayfalitikoo blue5 teşekkürler canım o kadar kötüyüz ki oğlumda aynı benim gibi emzirmiyorum üç yaşında kekik çayını deneyeyim 👍