OnurToprak Merhaba Ikı gundur farkettıgım bir durum .. once gobek deliğinde kurumuş yesıl bırsey dustu devamındada yesıl renk akıntı devam etti. Kızarıklık vs yok.. bu durumu yasayanlar neler yaptınız? Ne tur bır tedavı uygulandı?
Ebrarsuu OnurToprak canim benim kizimdada sarimsi gelmisti ama doktora gittik ve yaktilar cunku kurumamisti 1 dakika bile surmedi islem koku yoksa cok endiselenme ama kesinlikle bi doktora gotur istersen
Liya00 OnurToprak göbekte parça kaldığı için akıyorsa doktora götür birşey sürüp kurutmuştu benim kızımın göbeğini.
Bulutkbr OnurToprak göbeği düştükten sonra akıntı olmuştu baticon sürdüm 3 gün boyunca yıkamadım kurudu kendiliğinden
OnurToprak Bizdede 2 ay olacak.. göbek bagı yogun bakımdayken alınmıstı. Şimdilik serum fızyolojık ıle temızlıyorum ama ıyılesme olmazsa bır dr gıdecegım