Pialvi Aynen çabuk acikyor benimkide 2 kullanıyorsa ek gıdaya geçmiş demi yatmadan biseyler veremezmisin tok tutsun diye bebe bisküvisi karışımı yapıyorlar mamaya pek bilgim yok ama ben ek gıdaya gecince daha kolay olur acikmaz diye düşünüyordum demekki yinede acikirmis