Matf94 Bizde dişten dolayı bayağı bi kabızlık çektik. Kayısı, kabak, zeytinyağı herşeyi denedim ama yok. Sonra probiyotik aldım enterogermina. 2 günde etki etti. Şimdi rahatız şükür.
Esrammmmm Sibellaa doktorum söyledi zaten o Sekılde yap dıye bnde öyle uyguluyorum hıcbısey olmaz dıyor doktorumuz ama Tümer’e yapmıyor baklm bnmde 4gun oldu yapmayalı
Sibellaa Esrammmmm yani doğru olmadığını düşünüyorum da siz bilirsiniz 🤷🏻♀️ Bağırsak düzenleyici verseniz bir de arada 1 çay kaşığı badem yağı yada zeytin yağı içirseniz
Edaozdxx Esrammmmm 1 buçuk aylık bebeğin 3 günde kaka yapması gayet normal yaz aylarında. Her gün zeytinyağı vermene birşey demiyorum da çubukla uyararak bağırsakları tembelleştirirsin. 🙄 %80’i su zaten anne sütünün. Bağırsaklara çok az bi besin gidiyor. Biz de 3 aylığız. Normalde her gün kaka yapan bebeğim 1 aydır 4-5 günde yapıyor. Arada bir zeytinyağı vermek dışında hiçbir şey yapmıyorum ben.