19032020 İyi akşamlar güzel anneler, yaklaşık 40 saattir emzirmiyorum göğsüm inanılmaz şişti dokunamıyorum bile. Var mı sütün çabucak geri çekilmesi için öneriniz?
Mucizebebek03 19032020 sıcak duş al cnm dalan sabunla ovala masaj yap banyoda yumuşuyor cnm zamanla cekiliyir
curly_mom 19032020 arada elle sağım yapın isterseniz sıcak duş altında zamanla çekiliyor diyolar 🙄 Bir de bi ilaç varmış ben de burda duymuştum eczaneye sorun isterseniz.. 🍀🍀
19032020 curly_mom teşekkür ederim, dokunamıyorum denedim ama . İlacı da bugün sile hekimine sordum öyle bir ilaç mı varmış dedi 🤦🏻♀️ Yarın da eczaneye sorayım tekrar teşekkürler 👋
Lovers_33tantuniyam 19032020 Banyo yaparken hafif sağın rahatlatır sonrasında da nane yaprağı koyun üstlerine yatarken de rahatlatıyor. Ya da haşlanmış lahana koyun o da çok etkili dönüşümlü bir hafta duş lahana nane yaptım geçmişti şükür 😊
Misirekmegii Ben bırakmadım ama gögüşlerinizi bir bezle sıkı sıkı bağlayın diye duymuştum Sağmak sütü daha çok arttirmazmi ya
19032020 Misirekmegii ben de öyle düşünüyorum aslında ama zaten istesem de sağamıyorum dokunamıyorum çünkü, bandajla sardım gerçekten rahatlattı sarmadan da nane yaprağı koydum inşallah işe yarar. Çok teşekkür ediyorum 👋
Ozgeruya 19032020 kac aylik bebeginiz acaba benim kizim 17 bucuk aylik 3-4 gündür emmeyi kendiliginden birakti ama göğsüm şişmiyor ama sıkınca süt geliyor
19032020 Ozgeruya 22 aylık olacak haftaya. Geceleri hiç uyumuyodu oğlum o yüzden iki yaşını bekleyemedim çok yoruldum çünkü. Göğsünüzün şişmemesi çok güzel bence. Ayrıca kendi kendine bırakmadı da iyi olmuş hem 17 aylık olmuş zaten maşallah ona 💜
Ozgeruya 19032020 son 1 aydır sol göğsümü emmiyordu sağı emiyordu ama 3-4 gündür onuda emmiyor gündüz emmeyide 10-11 aylikken birakmisti geceleri emiyordu sadece
19032020 Ozgeruya pek düşkün değilmiş prenses demekki. Kendiliğinden bırakması çok iyi emin olun benim oğlum çok düşkündü haftalardır konuşuyorum anlatıyorum, iki gündür de çok zorlanıyorum ama inşallah uykusu düzene girecek bunu düşünceden güç alıyorum ☺️
Ozgeruya 19032020 evet pek düşkün değildi güzel emiyordu ama bianda kendiliğinden birakti iste🙂 o konuda zorlanmadim insallah sizde zorlanmazsiniz🙏