Kızlar 33+2 haftalık hamileyim riskli gebelik benimki ve gebeliğe bağlı hipertansiyon çıkti hem kadın doğum hemde perinatoloji bölümü bölümünde takip ediliyorum bugün kadın doğuma gittim kontrole bütün doktor bana haftalık kontrole geleceksin dedi şimdi benim kafamı kurcalayan şey randevu almadan gitsem sıkıntı olurmu bakarmi doktor yani bana birde bu hastaneden ayrıca açtırdıgimiz randevu için oluşturulan kayıt süresi varmı varsa kac gün süresi ??