Nisan12 Kızlar eşimin doğum günü geliyor ve ben doğumdan sonra çalışmadm maddi açıdan sıkıntılıym gelinliğimi nişanlığımı bı kaç elbisemi satılığa çıkardım umarım satılır. Böyle bir durumda siz ne yapardınız doğum günü için ne alırdınız ?
birtutamsac Nisan12 abartmazdım bütçem neye uyarsa onu alırdım, geçen sene 100₺ ye ince bi mont almıştım
Tortilla_ Nisan12 Hiç almasan da olur. O sattığın elbiselerin parasıyla yarın bir ihtiyacını karşılarsın. Eşin alınır mi hediye almadığın için
Nisan12 birtutamsac Geçen sene bende öyle yapmıştım kıyafetten yana kullandım şansımı 🙏 çok teşekkür ederim
Sda16 İlla bi hediye almak zorunda değilsiniz ki çalısmiyormuşsunuz. Sevdiği yemekleri yapıp güzel bir masa hazirlayabilirsiniz.
birtutamsac Nisan12 kural yok her sene de kıyafet alınr. Hatta hediye almayıp yemek pasta yapıp da kutlayabilirsinz. Mühim olan hatırlanmaktır siz seviyorsa zaten sorun etmez ☺️
Nisan12 Tortilla_ hiç alınmaz canım arkadaşların dediği gibi sadece sevdiği yemekleri yapsam bile mutlu olur
Sarikuzumalp Nisan12 Durumunuz el vermiyorsa almak zorunda değilsiniz. Güzel bi masa hazırlayın pasta yapın. Örgü biliyorsanız mesela bu kış ayında atkı örebilirsiniz mis gibi el emeği :)
Minnos0101 Nisan12 ben üçümüzun olduğu Bi anahtarlik yaptirmistim bide kendim pasta yaptım çokta mutlu oldu
Nisan12 Minnos0101 Yılbaşında yaptırdım araba düşkünü biraz hem anahtarlk hemde dikiz aynası süsü 🙏 teşekkür ederim 🙏🙂